Menu

14 dni v kampanich

1 minuta čtení

Je mi docela sympaticky ten McDonald management styl, ktery vychazi z myslenky, ze clovek si ma ve firme osahat a vyzkouset leccos. (V cestine se myslim pouziva termin „Ferda mravenec management“.) Dava podle me smysl, kdyz dokazete videt dale, nez za roh vasi kancelare. U nas ve firme je  pomerne bezne, ze obcas odpovim na dotaz uzivatele pres system zakaznicke podpory nebo zareaguji ve Facebook diskuzi nektereho z nasich projektu. Naslo by se vice prikladu cinnosti, o ktere se pravidelne zajimam.

Kdyz odjizdel na dovolenou jeden z nasich sikovnych marketeru, rekl jsem, ze za nej vezmu zastup. Po kratkem briefingu na ma zada padl poradny kus naseho marketingu a rozjela se 14-ti denni honicka. Rekneme, ze i v beznem pracovnim tydnu mam prace tak nejak akorat a ted jsem mel najit denne dalsi minimalne 4 hodiny na prochazeni dalsich tabulek a vysledku kampani. 

Posledni 2 tydny jsem byl proto docela solidne zahlceny denni operativou. Nestihal jsem moc reagovat na nove projekty a nove spoluprace. Nestihal jsem schuzky a kolikrat jsem nestihal ani obed. Byl to docela masakr, ale zaroven to byly 2 velmi uzitecne tydny. Pochopil jsem nekolik dulezitych novinek v nasem marketingu/kampanich – nove veci, o kterych jsem drive nevedel a nepremyslel o nich. Krome toho mam pocit, ze jsem i prisel na par vylepseni, predevsim ve sprave kampani a jejich vyhodnocovani. Na druhou stranu priznavam, ze vysledky pod mou rukou nedosahovaly sveho maxima a hlavne nebyly tak stabilni, jako v pripade naseho marketingoveho sikuly. Docela jsem se tesil na jeho navrat, az se vse vrati do starych koleji a pojedeme opet na 110%.

Asi by me bavilo venovat se naplno marketingu a kampanim. Jenze ted musi byt me priority nastavene jinak a muj nejvetsi prinos firme neni, kdyz jsem zahloubany od rana do vecera v kampanich a tabulkach. Je dobre si obcas do hloubky vyzkouset neco noveho a neco noveho se naucit. 🙂

Poslední aktualizace: 17. 09. 2013