Menu
Košík.cz – recenze, jak funguje a co nabízí svým zákazníkům?

Košík.cz – recenze, jak funguje a co nabízí svým zákazníkům?

8 minut čtení

Známý online supermarket Košík.cz nabízí více než 15 tisíc položek potravin a dalšího zboží. Dovoz první objednávky je zdarma, každý navíc může získat až 60 % slevy na nákup nádobí, elektroniky, kojeneckých potřeb či hraček. Co dalšího lze od tohoto e-shopu očekávat a jaké má Košík recenze od dosavadních zákazníků?

E-shop Košík.cz neustále rozšiřuje nabídku zboží a snaží se vylepšovat své služby. Velký důraz klade především na rychlost rozvozu objednávek. Zpravidla je možné mít při objednávce z Košíku nákup doma během tří hodin, pracovník rozvozu by jej navíc měl doručit až před práh domovních dveří bez ohledu na to, v jakém patře zákazník bydlí. Co dalšího Košík nabízí?

Košík.cz – potraviny, drogerie i další sortiment

Nabídka produktů e-shopu Košík potěší i náročnější zákazníky. Kromě běžného sortimentu zde totiž nalezneme například také oddělení delikates z oblíbeného supermarketu Delmart, oddělení italských vín Wine Food nebo produkty z nabídky supermarketu Iceland, který se specializuje na prodej mražených potravin.

Iceland nabízí svůj Iceland věrnostní program, který přináší členům exkluzivní slevy. Hlavní výhoda věrnostního programu – 3 % zpět z každého nákupu ve formě bodů, které když dosáhnou stovky, automaticky odečtou sto korun slevu z nákupu, ale bohužel nelze s rozvozem potravin Košík zkombinovat.

Nechybí ani velký výběr vegetariánských, RAW či DIA produktů, potravin bez lepku a laktózy nebo produktů z farmy, mezi něž patří čerstvé maso a uzeniny, mléčné výrobky či vejce z podestýlky i volného výběhu.

Košík.cz nezapomíná ani na výživu pro fitness nadšence a nabízí funkční nápoje, sušené maso, proteinové výrobky a speciální sladidla. Co by možná ne každý očekával, je poměrně velký výběr tzv. „superfood“. Spadají sem například různé práškové směsi, doplňky stravy či nápoje, které mají nahradit plnohodnotný oběd.

TIP: Je důležité dbát na podrobný důkladný výběr těchto produktů, doplňků stravy a kosmetiky. Některé tyto produkty mohou být podvod. Takové produkty je možné sehnat na eshopu Golden Tree, je ale potřebné se podívat na golden tree recenze.

Košík rozváží potraviny také ze supermarketu Delmart, který se specializuje na nejrůznější sladké i slané delikatesy.
Košík rozváží potraviny také ze supermarketu Delmart, který se specializuje na nejrůznější sladké i slané delikatesy.

Vedle potravin a nápojů zde najdeme také oddělení drogerie, jež se nabídkou sortimentu zásadně neliší od větších kamenných drogerií jako dm nebo Teta. Výběr zboží je však o něco širší a leckoho potěší sekce zaměřená na ekologické prací prášky, čistící prostředky a přírodní kosmetiku.

V oddělení drogerie lze mimo jiné zakoupit ekologické prací prášky, čistící prostředky a přírodní kosmetiku mnoha certifikovaných značek.
V oddělení drogerie lze mimo jiné zakoupit ekologické prací prášky, čistící prostředky a přírodní kosmetiku certifikovaných značek.

TIP: Českou přírodní kosmetiku pro péči o vlasy, tělo i pleť je možné najít na e-shopu Ryor.cz. Zákaznické recenze Ryor jsou pro svou dlouholetou tradici na českém trhu velice kladné.

Majitelé domácích mazlíčků mohou nakoupit v oddělení potřeb pro zvířata, v němž naleznou vše potřebné pro psy, kočky, hlodavce a ptactvo. Výhodou je možnost zakoupit prémiové krmivo Brit pro psy a kočky, které kamenné supermarkety nenabízejí.

Nákup v e-shopu Košík krok za krokem

Košík se z hlediska jednotlivých kroků objednávky nijak významně neodlišuje od nákupu v jiných online supermarketech jako například iTesco. Při rozhodování mezi těmito dvěma konkurenčními prodejci může pomoci srovnání Košík – iTesco.

E-shop je přehledný, vše probíhá zcela intuitivně a na zákazníka nečekají žádné záludnosti. Přesto je dobré znát všechny možnosti objednávky a užitečné funkce, které mohou nákupy značně usnadnit.

Vyhledávání produktu

Vyhledat určitý produkt lze buď pomocí filtrů v jednotlivých kategoriích nebo prostřednictvím okna pro vyhledávání. Užitečnou vychytávkou je vyhledávání produktu podle značky, díky kterému lze vybírat ze sortimentu oblíbeného výrobce.

Registrovaní zákazníci mohou využít několika funkcí:

  • Oblíbené – do této sekce se automaticky ukládá zboží, které zákazník nakupuje nejčastěji, nebo zboží, které sám označí
  • Průvodce nákupem – funkce, jež přehledně seřadí nejčastější položky nákupního košíku
  • Seznam objednávek – díky seznamu minulých objednávek lze nákup snadno opakovat

Velmi užitečnou funkcí pro přihlášené i nepřihlášené uživatele je Nákupní lístek, pomocí kterého lze přehledně zobrazit různé alternativy všech hledaných produktů na jedné stránce.

Funkce Nákupní lístek usnadní a urychlí vyhledávání několika konkrétních druhů zboží.
Funkce Nákupní lístek usnadní a urychlí vyhledávání několika konkrétních druhů zboží.

Registrace

Pro uskutečnění objednávky je nutné se na e-shopu Košík.cz zaregistrovat. Registrace na Košíku je možná i bez objednání. Košík registrace vyžaduje e-mailovou adresu a jméno. Po potvrzení registrace skrz e-mail je možné dále upravit svůj profil – přidat adresu, kterou poté člověk nemusí vyplňovat u každé objednávky zvlášť, vstoupit do věrnostního programu Košíku, přidávat produkty do sekce oblíbené, zobrazit si historii objednávek a více.

Za menší nevýhodu lze považovat poněkud komplikovanější postup v případě, kdy je z nějakého důvodu nutné změnit původně zadané osobní údaje (např. telefonní číslo, e-mailovou adresu či adresu pro doručení nákupu). Změnu není možné provést online ve svém osobním profilu – zákazník musí zavolat na zákaznickou linku s tel. číslem 226 220 500, popřípadě zaslat nové údaje e-mailem na zakaznici@kosik.cz.

Možnosti platby

Zákazníci mohou nákup zaplatit kartou online nebo v hotovosti při převzetí. Vedle toho lze objednávku uhradit stravenkami Sodexo či metodou Twisto, která umožňuje odložit platbu o 14 dní.

Twisto je nová služba pro online placení, více informací obsahuje naše Twisto recenze. Tento způsob placení zažívá velmi rychlý růst, seznam e-shopů Twisto se neustále rozšiřuje.

V okamžiku, kdy nakupující potvrdí objednávku, obdrží e-mail se souhrnem nákupu a výslednou cenou. Pracovník rozvozu pak zákazníkovi předá detailnější dodací list, fakturu Košík opět posílá e-mailem po převzetí nákupu.

Dovoz nákupu

E-shop Košík dováží potraviny a veškerý další sortiment denně od 6:00 do 23:00 v hodinových intervalech. Určitě je jistější objednávku vytvořit co nejdelší dobu před požadovaným časem doručení, jelikož má každý interval určitou maximální kapacitu. Obvykle však nebývá problém mít v případě objednávky z Košíku nákup doma během dvou až tří hodin. Objednávku je možné provést až týden před dnem doručení.

Rozvoz nákupu – cena
  Čas doručení Pondělí – pátek Sobota Neděle
První nákup celý den zdarma zdarma zdarma
Nad 1 200 Kč celý den zdarma zdarma zdarma

500 Kč až 1 200 Kč

Praha + Středočeský kraj

6:00 – 11:59

12:00 – 22:59

19 – 29 Kč

19 – 39 Kč

39 Kč

19 – 29 Kč

19 Kč

19 Kč

500 Kč až 1 200 Kč

ostatní regiony

celý den 29 – 39 Kč 29 – 39 Kč 29 – 39 Kč

Dostupnost rozvážkové služby na konkrétní adrese lze ověřit na hlavní straně webu. Do mapy stačí zadat poštovní směrovací číslo a ihned zobrazí přehled možných časů a cen doručení.

Dostupnost rozvážkové služby je možné ověřit na hlavní straně e-shopu Košík. Obvykle lze mít nákup doma do tří hodin od objednání.

Pokud si zákazník přeje provést jakékoliv změny ohledně doručení, musí včas kontaktovat zákaznickou linku.

Kde nabízí Košík.cz rozvoz potravin?

Službu je možné využít v několika krajích České republiky:

  • Košík.cz Praha a Středočeský kraj
  • Košík.cz Liberec, Jablonec a okolí
  • Košík.cz Ústí nad Labem, Teplice a okolí
  • Košík.cz Pardubice, Chrudim a okolí
  • Košík.cz Hradec Králové a okolí
  • Košík.cz Most, Chomutov a okolí
  • Košík.cz Plzeň a okolí

Rozvoz Košík.cz Praha, Liberec, Most, Plzeň a další města funguje stále, bohužel už není možné objednávat nákupy v Brně, Ostravě, Olomouci, Přerově, Prostějově a okolí.

Košík dováží potraviny ,,bez obalu“

Stejně jako mnoho dalších společností se Košík.cz snaží co nejvíce omezit jednorázové plastové obaly a změnit přístup v nakupování potravin. V kategorii Budoucnost bez obalu proto nabízí různé produkty na váhu. Jedná se například o kávu, těstoviny, rýži, luštěniny, ořechy, müsli, obiloviny a další produkty, většinou v BIO kvalitě.

Košík.cz potraviny z této sekce rozváží v jednodruhových, snadno recyklovatelných papírových sáčcích, které jsou opatřené 100% recyklovatelnými štítky. Použité sáčky je při příštím nákupu možné vrátit kurýrovi, který se o jejich recyklaci postará.

Koncept Budoucnost bez obalu je mezi zákazníky velmi úspěšný, proto firma uvažuje, že v budoucnu začne na váhu prodávat i drogerii.

Věrnostní program e-shopu Košík

Zákazníci e-shopu Košík.cz se automaticky stávají členy věrnostního programu, který přináší až 60% slevy na zboží z různých kategorií.

Věrnostní program je založen na principu sbírání bodů za nákupy, které se připisují na věrnostní účet zákazníka. Nasbírané body lze pak vyměnit za slevu na různé zboží z věrnostní nabídky, které bude doručeno společně s dalším nákupem.

Nabídka zvýhodněných produktů zahrnuje nádobí, kuchyňské roboty, hračky, kojenecké potřeby, elektroniku a mnoho dalšího.

V rámci věrnostního programu je možné zakoupit různé produkty s až 60% slevou.
V rámci věrnostního programu je možné zakoupit různé produkty s až 60% slevou.

Body se připisují v případě nákupů v minimální hodnotě 500 korun. Za každých utracených 100 korun nad touto hranicí zákazník získá 1 bod. Pro držení aktivního věrnostního konta je třeba na Košíku nakoupit alespoň jednou za 30 dní, platnost bodů je 90 dní.

Nákup na Košíku – recenze uživatelů

Jak jsou s nabídkou sortimentu, zákaznickým servisem, rozvozem a ostatními službami Košík.cz spokojeni samotní zákazníci? Na největší českém nákupním portálu a srovnavači cen Heureka.cz je Košík hodnocen 96 %. Nakupující si nejčastěji chválí rychlost rozvozu, výběr a kvalitu zboží a ochotu zákaznického servisu.

Jak už to tak bývá, najdou se negativní recenze méně spokojených či nespokojených zákazníků. Jejich předmětem bývá nedodržení termínu doručení objednávky či chybějící položky nákupu bez předchozího upozornění. Kladná hodnocení však na recenzních i diskuzních portálech mnohonásobně převažují.

Poslední aktualizace: 06. 07. 2019