Menu

2 mesice ostreho provozu TopTrack.cz – konzervativni KPIs splneny

1 minuta čtení

Je to lehce pres 2 mesice od startu TopTrack.cz – naseho reklamniho systemu pro slevove servery a eshopy. TopTrack zajimave roste, kazdy tyden je videt obrovsky posun ve vsech klicovych KPIs – tym kolem TopTracku slape. S aktualnimi vysledky projektu vladne spokojenost – jak z pohledu zapojeni slevovych serveru a eshopu na strane inzerentu, tak i na postupnem zapojovani srovnavacu. Nas konzervativni cil je dostat se do 6-ti mesicu od spusteni TopTracku na polovinu obratu jednicky na trhu, pricemz je zasadni zachovat vysokou konverznost trafficu, na kterou jsou nasi klienti zvykli.

Co se nam podarilo?

  • Napojeni vyznamnych slevoserveru – Zapakatel, Pepa, Nakupvakci, MyDeals, MegaSleva, BonyBony, Zbozomat a dalsich klicovi klienti
  • Napojeni prvnich srovnavacu – aktualne TT disponuje trafficem kolem 45.000 zajemcu o slevy denne, tohle cislo zajimave roste
  • Uzivatelsky prijemne rozhrani systemu – duraz na pouzitelnost
  • Kvalitni statistiky vcetne moznosti exportu
  • Rozjeti zpetneho feedu pro nastavovani propagace pres XML feed (neni nutne se hlasit do systemu a nastavovat akce pouze rucne)
  • Transparentni spoluprace – zadne skryte poplatky, zadne black-boxy, jasny CPC model – zajem o osobni jednani a diskuzi
  • Presun puvodni rucni kategorizace nabidek z TopSleva.cz na uroven TopTrack.cz – zapojene srovnavace mohou tezit z naseho know-how v rucnim vyberu spravnych kategorii, podkategorii a tagu

Na cem musime zapracovat?

  • Traffic – splnili jsme konzervativni rustovy plan trafficu, nicmene osobne jsem doufal, ze se podari rust dle naseho optimistickeho rustoveho planu, coz se nepodarilo – vedeme jednani s 2-3 velkymi online hraci o zapojeni do TopTracku – nicmene neni to o tydnech jednani (nase ocekavani), ale spise o mesicich jednani
  • Eshopy – zde vidim velky potencial, ktery zatim nevytezujeme – mame zajem o zajimave nabidky z eshopu, prvni vlastovky se objevuji, ale tempo rozvoje businessu s eshopy by mohlo byt vetsi

Jasnym cilem je pokracovat v nastavenem tempu – jak z pohledu vyvoje produktu, tak v business developmentu. Je pro nas dulezite rozvijet vztahy s klienty i s partnerskymi srovnavaci. U srovnavacu mimo jine nabizime podporu z pohledu marketingovych/produktovych konzultaci zdarma – tj. mame zajem podporit partnery ve spravnem rustu jejich businessu. Pres leto je v planu se na 100% pripravit na podzim a zimu, kdy vrcholi slevova horecka.

Poslední aktualizace: 05. 06. 2013