Menu
Emoce v marketingové komunikaci – 3. Digitální úterý

Emoce v marketingové komunikaci – 3. Digitální úterý

1 minuta čtení

Ve Stario máme za sebou další Digitální úterý. Již třetí v řadě. Opět byly všechny židle obsazené a mám radost z tak hojné účasti ze skvělých firem. Takže děkuji všem, kteří přišli a našim speakerům bez kterých by to nešlo.

Jak oživit firemní copywriting

Téma bylo “Emoce v marketingové komunikaci & případová studie”. Naše pozvání přijala copywriterka Olga Pohl. Zaměřila se v přednášce právě na téma Emoce, konkrétně potom jak přes emoce oživit firemní copywriting.

Olga se podělila s námi o spoustu zajímavých tipů. Mezi její hlavní tahák patří přístup “Piště jako Hemingway”. Což znamená psát tak, aby si čtenář dokázal představit, o čem píšete, používat aktivní slovesa a vyvarovat se cizích slov, pokud to není nezbytně nutné.

olga-pohl-copywriterka

Copywriting pro letní kampaň

Další speaker byl z týmu Stario. Lída Filipová si připravila workshop na téma “Copywriting pro letní kampaň”. Pracovala na letní kampani pro Ahmad Tea, kde jsme spustili chatbota Ledový Anglán. Lída je kreativcem a copywriterem v jedné osobě, takže měla o kampani mnoho co říct.

Na praktické case study nám ukázala, jak může jedna značka komunikovat na různých platformách, k různým cílovým skupinám, avšak stále si zachovávat konzistentní komunikaci. Pro Ahmad Tea spravujeme také jejich firemní Instagram, který je právě ukázkou kreativity. Zapojila i trochu statistiky, kde ukázala, jak byl v kampani použité prvky trefou do černého.

Po skončení workshopů probíhal opět networking, nechybělo Prosecco ani něco na zub. Můžete se podívat na video, jak probíhá Digitální úterý.

Jak to na Digitálním úterý vypadalo

digitalni-utery-3

digitalni-utery-copywriting

olga-pohl

letni-kampan-ahmad-tea

networking

Už teď vám můžu prozradit speakery, kteří přijali naše pozvání na další Digitální úterý. Hlavní workshop bude mít IT konzultantka Ludmila Dušková, která se v současnosti zaměřila na GDPR. O tomto tématu bude také její přednáška, konkrétně jaký vliv má GDPR na marketing. Menší workshop bude na téma “Nejúspěšnější strategie budování databáze kontaktů na českém trhu”, které se ujme Samuel Hornek.

Tak pokud vás témata zaujala sledujte web a registrujte se. Budu se na vás těšit 29. srpna.

Poslední aktualizace: 31. 07. 2017