Menu

Kam az povede oblepovani portalu reklamou? Jsou Native Ads resenim?

Méně než minuta čtení

Delsi dobu si kladu otazku, kam az povede to oblepovani portalu reklamou. Uz dneska to je docela masakr a stale se objevuji na velkych portalech nove a nove reklamni plochy, jejichz ucel je ziskat vice penez z formatu reklamy, o ktere uzivatele dlouhodbe ztraci zajem – diky bannerove slepote uzivatele tradicni reklamni formaty ignoruji, dalsi vyznamna cast uzivatelu si bannery rovnou blokuje (za pomoci oblibenych sluzeb jako AdBlock).

Nemela by byt cesta opacna? Nez propagovat reklamni formaty, ktere jsou odsouzeny k plizive zahube, spise reflektovat aktualni trendy a aktualni chovani uzivatelu na internetu? V tomhle smeru premyslim, zda se chyti reklamni formaty vychazejici z Native Ads?

Native Ads jsou globalne hodne HOT tema – velmi dobre funguji napriklad Facebooku, ktery vykazuje v posledni dobe solidni vysledky. Osobne si myslim, ze Native Ads mohou byt cesta pro internetovou reklamu. Bude to sice znamenat vice prace pro advertisery, ale to asi neni nic noveho – uz davno je pryc doba, kdy jste pripravili jednu serii banneru a meli jste na 2 roky klidek.

super.cz-reklamy

Reklama na Super.cz

reklama-novinky.cz

Reklama na Novinky.cz

Poslední aktualizace: 18. 02. 2014