Menu

Kupi.cz – po pul roce 1,4 milionu navstev mesicne a 100 tisic registrovanych uzivatelu

1 minuta čtení

Kupi.cz patri mezi moje oblibene projekty. Kupi nabizi zajimavou pridanou hodnotu pro uzivatele z kategorie „radikalni lovci cen“ – to sice z ruznych duvodu neni moje oblibena cilova skupina, ale musim uznat, ze jde o velmi pocetnou skupinu uzivatelu na ceskem internetu.

Kupi.cz ma za sebou pul roku a lehce bilancuje. Podle zverejnenych cisel to vypada, ze krome produktu se velmi solidne rozjel take marketing. Nize oficialni tiskovka kupi.cz k pulrocnimu vyroci.

50 tisíc zákazníků vyhledává na Kupi.cz
každý den akční ceny

Praha, 15. dubna 2013 – Akční ceny táhnou. Potvrzují to statistiky Kupi.cz, služby, která hlídá akce v supermarketech. Portál, který byl spuštěn před půl rokem, dosahuje v současné době 50tisícové denní návštěvnosti a atakuje hranici sta tisíc registrovaných uživatelů.

Kupi.cz bylo spuštěno na konci října 2012 a od té doby služba strmě roste. Zatímco v lednu stránky navštívilo 240 tisíc návštěvníků a v únoru 700 tisíc návštěvníků, v březnu to bylo meziměsíčně ještě 2x více – 1,4 milionu. Průměrná denní návštěvnost webu se momentálně pohybuje mezi 40-50 tisíci návštěvníky.

Podobně svižně stoupající tendenci má i počet registrovaných uživatelů. V lednu jich na Kupi.cz bylo 15 tisíc, v únoru 50 tisíc a v dubnu byla prolomena 100tisícová hranice.

“Každý ví, že sledovat akční ceny se vyplatí, ale málokoho baví se probírat papírovými letáky. My jsme zákazníkům nabídli snadné vyhledávání v akcích supermarketů a přátelsky jednoduché hlídání cen. Jen 10 % našich návštěvníků listuje letáky v elektronické podobě, zbylých 90 % vyhledává v naší databázi slev nebo ji prochází,” vysvětluje úspěch služby její spoluzakladatel Martin Kadlčík.

V současné době chystá Kupi.cz mobilní verzi a také možnost importu slev od menších prodejců. “Velký potenciál vidíme také v plánech řady českých supermarketů na vlastní internetový prodej. Až to nastane, chceme být centrem, které zákazníkům online nákupy zboží každodenní potřeby maximálně usnadní a zprostředkuje jim co nejvýhodnější objednávku,” dodává Martin Kadlčík.

Poslední aktualizace: 16. 04. 2013