Menu

Olympiada – pokles konverzi o 10-50% napric eCommerce projekty

Méně než minuta čtení

Vcera super vysledek v hokeji proti Slovensku. Prestoze to v prubehu prvni tretiny vypadalo na klidny zapas, nakonec to bylo jeste dost drama. Olympiada je samozrejme gut akce, nicmene businessove je to pro nektere internetove firmy spise prusvih.

topsleva-fandi-v-soci

Priznam se, ze me prekvapil vyrazny pokles konverzi, ktery nastal hned v prvni den Olympiady. Za minuly tyden (a tento tyden bude podobny) mame solidni propad cisel proti nasemu Forecastu. Nedava nam ted tolik smysl inzerovat a nektere nase kampane tlumime, at si drzime cilovou profitabilitu.

Konzultoval jsem vliv Olympiady s nekolika kamarady z oboru a propad take zaznamenali – v pripade nasich eCommerce projektu sledujeme propad 10-50%, coz je samozrejme velmi vyznamne cislo a zamicha to s mesicnim planem a muze to mit urcity vliv take na kvartalni plan. Chybami se clovek uci. Olympiada se pri priprave Business planu a Forecastu musi zohlednit.

PS. Jeste 1 vec ted muze ovlivnovat konverze – ve velkych prazskych castech a dalsich regionech CR probihaji jarni prazdniny, to samozrejme Conversions a Revenues taky nepomuze.

Jak jste na tom vy? Sledujete propad konverzi v prubehu Olympiady?

Poslední aktualizace: 19. 02. 2014