Menu

Pretlak talentovanych lidi a prilezitosti

1 minuta čtení

Jak firma roste a je stale vice videt, zacina se nam ozyvat rada mladych talentovanych lidi, kteri maji zajem o spolupraci. To je neco, na cem stavime nas uspech a zaroven neco, co me strasne bavi. Nejak mam pocit, ze na talenty mame cuch a umime s nimi pracovat. Predevsim vime, ze nestaci prijmout talentovaneho cloveka – zasadni je na denni bazi s lidmi pracovat, rozvijet jejich skills a tlumit negativni vlastnosti, ktere ty lidi maji v sobe z rodiny nebo ze skoly a do uspesneho bizu nepatri.

Jak jsme mlada firma, jeste to neni ani rok, co se venujeme lead-genu a daily-deals naplno, tak se nam stale stavaji takove zajimave situace, ze se nam jeden mesic zdvojnasobi vyvojarsky tym (z 1 na 2) a o 2 mesice se vyvojarsky tym zdvojnasobi zase.

Jenze ono to ma velke limity. Clovek se dokaze efektivne venovat jen velmi omezenemu mnozstvi lidi a my nemame ambici mit velkou firmu. Kdyz neco delame, chceme to delat poradne a proto je potreba stale zvazovat, kolika lidem se dokazeme dusledne venovat a mit z toho dobry pocit.

Co me v tomto smeru zamestnava asi nejvice – mame pripraveny podle me skvely projekt – jasny proof of concept z Anglie/US, ktery podle me na ceskem online rybnicku chybi. Mam velmi talentovaneho cloveka, co mu to desne pali, ktery do toho chce jit jako sef projektu. Jenze ostatnim biz vertikalam se dari a rostou a je mi jasne, ze defocus prinasi spoustu komplikaci. Tato rozhodnuti jsou vzdy tezka a snazim se nepodlehat emocim – protoze to bych do toho samozrejme sel hned.

Jak pracujete s prilezitostmi? Jak vyhodnocujete prilezitosti?

Poslední aktualizace: 20. 02. 2013